|
Peugeot 508 |
Peugeot'un ilk kez 2011 yılında piyasaya sürdüğü D segmenti temsilcisi 508, bu ay itibariyle makyajlı versiyonuyla satışa çıkıyor.Yeni 508, hatırlayacağımız gibi 407 ve 607 modellerinin yerine piyasaya sürülen ,sade tasarım anlayışı ve kaliteli malzemeleriyle geniş bir müşteri kitlesine ulaşmayı hedefliyor.
|
Yeni_Peugeot_508 |
Dış Tasarım:
508 ilk etapta tamamen yenilenen ön yüz ile dikkat çekiyor. Yeni LED farlar ,logoyu içine alan ön ızgara, yenilenen gündüz aydınlatmaları, köşeli hatlara sahip ön tampon’la birlikte değişim arka stop ve tampon da devam ediyor.
|
Yeni_Peugeot_508 |
|
Yeni_Peugeot_508 |
Aracın arka kısmına geçtiğimizde öncekilere göre çift tona dönüşen LED stoplar ve sportif tampon dikkat çekiyor. Tampondaki krom detaylar ve difüzör yapısı aracın daha ağır bir görünüm kazanmasını sağlamış.
|
Yeni_Peugeot_508 |
Yeni 508 4.830 mm boya, genişliği 1.828 ve yüksekliği 1.456 mm olarak açıklanırken, aks uzunluğu 2.817 mm.
|
Yeni_Peugeot_508 |
İç Tasarım:
Aracın içine geçtiğimizde herşeyin aynı olduğunu görebiliyoruz. Küçük ergonomik problemleri saymazsak (eşya gözleri,düğme konumlandırmaları vb) kaliteli ve sorunsuz bir kokpit ve iyi seçilmiş malzemeler bizi karşılıyor. Aracın önceki neslinde RT6 Multimedya sistemi vardı ancak artık dokunmatik ekranlı SMEG mevcut. Smeg ekranda geri görüş kamerası kullanılabiliyor. Geri görüş kamerası Active modeli itibariyle standart sunuluyor.
515 litre bagaj hacmine sahip olan otomobil, arka koltuklar yatırıldığında 958 litreye kadar ulaşıyor.
|
Yeni_Peugeot_508_SMEG |
Teknoloji ve donanım:
Yeni 508’de, düşük lastik basınç algılama tüm modellerde standart. Kör nokta uyarı sistemi, Geri görüş kamerası, Navigasyon sistemi, Anahtarsız Çalıştırma, Elektronik Park freni gibi donanımlar Active modeli ile standart. Active modelinde opsiyon olan ve Allure modelinde standart olan Full Led farlar, en güzel gelişme ise tüm modellerde Smeg ekranlı multimedya sistemin standart olması olmuş. Makyajsız versiyonda son dönemde Allure modelinde gelen 18 jantlar artık opsiyon olarak alınabiliyor.
Motor:
Motorlara göz atacak olursak 1.6 e-HDI motor 115Hp güç üretiyor ve makyajsız versiyonla sunulmaya başlanmıştı. Ancak benzinli versiyon olan THP motorda 9 Hp güç artışı ve Euro6 normlarını karşılaması dikkat çekiyor. 165 Hplik güç ve sadece 1400d/d dan itibaren 240nm tork sunan bu ünite klasik otomatik şanzımanla şehiriçi 7.5l/100km tüketimi ile dikkat çekiyor. Aracın ağırlığı da düşünüldüğünde 1.6 e-HDI modelinin yeterli,THP 165 in ise keyifli olduğunu söyleyebilirim.
|
Yeni_Peugeot_508_Mardin |
|
Yeni_Peugeot_508_Mardin |
Yenilenen 508'i Sizler için inceledik. Aracın yeni yüzünü beğendiğimi ve donanımlardaki gelişmeleri sevdiğimi söyleyebilirim. İç tasarımda daha fazla farklılık beni daha mutlu edebilirdi ancak bu haliyle de kalitesi ile D segmenti için tepe noktaları hedefleyebiliyor. Başarılı motorlar, iyi ekipmanlar, kaliteli iç mekan ve iyi bir sürüş
508 için özetle söyleyebileceğim sözler...
Mardinin güzelliği ile bütünleşen bir
508 fotoğrafıyla bitirelim. Bir başka inceleme ve test yazısında görüşmek üzere...
|
Peugeot 508 |
|
Peugeot 508 |
|
Peugeot 508 |
|
Peugeot 508 |
|
2015 Peugeot 508 |
|
2015 Peugeot 508 |
|
2015 Peugeot 508 |
|
2015 Peugeot 508 |
|
New_Peugeot_508 |
|
New_Peugeot_508 |
|
New_Peugeot_508 |
|
New_Peugeot_508 |
|
Makyajlı_508 |
|
Makyajlı_508 |
|
Mardin Peugeot 508 |
|
Mardin Peugeot 508 |
|
Makyajlı_Peugeot_508 |
|
Makyajlı_Peugeot_508 |
|
Makyajlı_Peugeot_508 |
|
Makyajlı_Peugeot_508 |
|
Mardin Peugeot 508 |
|
Makyajlı_Peugeot_508 |
|
Peugeot_508 |
|
Peugeot_508 |
|
Peugeot_508 |
|
Peugeot_508_Midyat |
|
Peugeot_508_Mardin |
|
Peugeot_508_Mardin |
|
Peugeot_508_2015 |
|
Peugeot_508_LED |
|
Peugeot_508_Ön_tampon |
|
Peugeot_508_LED |
|
Peugeot_508_LED |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder